Monday, March 14, 2011

Tamat sudah episod ISAC..

Belum sebenarnya..hanya tamat episod kursus je. Examnya belum p lagi. 28hb ni baru aku amik exam ISAC ni. Hope lulus la. Penat tau, p kursus sampai 3 hari. Campur semalamnya taklimat lagi setengah hari aku p. Taklimat untuk exam ni diaadakan kat Bilik Mesyuarat Utama, JKN Kedah.
Bukan nak mengeluh, tapi saja ja nak meluahkan kepenatan..hehehe..tapi aku jugak yang untungnya sebab dapat ilmu kan..x gitu? Ni first time tau JKN anjurkan Kursus ISAC sampai 3 hari..aku antara yang pertama terpilih la..cheewah!!
Oleh kerana asyik nampak muka aku ja, Cik Ummi (PTM) kat JKN tu dah berkali-kali sebut dan nak suruh aku buat kursus ISAC lak..
"Ha, lepas ni Shahida bolehla buat kursus ISAC lak ye", katanya.
"Oh, tidak cik Ummi! Belum cukup ilmu di dada..& yang penting bagi saya lulus exam lu ye"..kekeke.


sign

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.