Tuesday, September 4, 2018

FOUNDATION MARY KAY

Oh yeahhh nak start share pasal cecantikk jugak ni.
Siapa yang dah follow FB saya memang dah tau, setahun dah saya jadi Beauty Consultant Mary Kay. Alhamdulillah, bisnes pertama yang saya join sebegini lama..hope terus konsisten dalam misi mencantikkan wanita lain. Eceh!

Ok, nak share pasal foundation atau disebut jugak bedak asas. Dalam MK ada banyak jenis, rasanya uols pun makin ramai dah kenal kan produk MK ni?

Ada tak foundation yang bila pakai tak berminyak?
Ada tak yang tak mudah berkecapuk bila berpeluh?
Nak pakai foundation jenis mana ye?
Boleh bagitau tak awak semua pakai foundation brand apa? 

Hmm biasa kan baca soalan2 macam ni kat group-group fb @ wall masing2 kan? 

Suggestion saya untuk yang selalu try foundation tapi tak kena dengan skin, asyik tak sesuai ja..cuba cari Beauty Consultant MK berdekatan anda yang betul-betul buat konsultation untuk anda try dulu. 

Foundation mary kay
Antara foundation/bedak asas yang ada dalam MK. Credit pic: Pinterest


Yang mana dekat dengan saya, mai set date kalau rasa nak cuba semua ni ya. Buat pilihan ikut skin masing-masing. Bukan ikut review orang saja. 

Orang Sungai Petani, mai roger saya hokay. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.