Tuesday, January 25, 2011

Kempen Mesra...

Ni la first time rasanya staff unit aku terlibat secara langsung dlm menjayakan kempen kat spital ni (selama aku kt sini la)..Salute to Pn. Suzana, K.Shima dan Amizul sebab berjaya menyiapkan tugasan masing2 dengan cemerlang..wah!! gitu lak bunyinya ye..ye la, k.Shima dan  Pn.Su buat multimedia utk slot tanyangan multimedia, Amizul pula buat backdrop..sebenarnya, aku pun ada sumbangan gak, last2 minit aku diminta menyiapkan buku program..at least dapat jugak buat keja ye..:-p.

Majlis ni berlangsung semalam - 24hb Januari, bertampat di auditorium HSAH. Antara program semalam adalah perasmian Kempen Mesra Pelanggan,  Farmasi Pandu Lalu,  Jambatan Mesra,  dan juga penyerahan lencana Kami Sedia Membantu.
Perasmian oleh Y. Bhg. Dato' Dr. Haji Marzukhi  Bin Md. Isa
Pengarah Kesihatan Negeri Kedah

Aku yg berjaya muncul tiba2 di klgn mereka..:-p

Sebenarnya, semalam aku standby kat ofis, memandangakan technical team dan yang lain pun mem'busy'kan diri..tapi aku lari jugak ke auditorium utk turut serta.  Tapi malangnya, sampai je kat sana,  semua dah bersurai..huhuhu. Walaupun camtu, sempat jugak aku bergambar dengan mereka yang tinggal lagi kat situ. Da juga untuk dijadikan kenangan ye..hehehe..



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.