Sunday, March 6, 2011

Bulan 3 dah..

Sedar x sedar, dah masuk bulan 3/2011 dah. Cepat betul masa berlalu..dan hamper sebulan lebih aku x buat n3 kat sini..tetiba je aku rasa perlu untuk meng’hupdate’kan blog ni lepas terbaca blog Puan Nurul (my boss) www.kuizikel.com  jangan mara ye puan, shida letak link kat sini..hehe. (Pn.suzana yang gtau kat kami semua tau)..lepas tengok blog puan, terasa semangat nk update blog aku nih..teruja sangat! Tu la, orang nak berblog, aku pun nak..hu3..tapi walaupun x menarik cam orang lain buat, aku rasa perlula..ritu teringat cam nak delete je blog ni, tapi sesekali rasa cam perlu plak. So, itu yg terabai je blog ni..hehehe..insyaAllah, lepas ni kalau ada story bagus punya aku post kat sini ek..
Esok aku x dak kat ofis..kena p kursus 3 hari plak. Seminggu lepas dah p 4 ari, so, cukupla kursus aku tahun ni! Yaahoooooooo!!! X yah fakir la lepas ni..hehehe..
K,see you soon!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.