Tuesday, May 11, 2010

Aku dah dapat tukaq!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alhamdulillah..puji bg Allah krn telah mendengar doa-doa hambamu ini..

Pagi tadi Cik Zuraidah JPA call,srh p amik surat..terkezut jugak,tiba2 ja dapat tukar nih. Diorg cakap sblm ni kena tunggu lagi..so,aku dah pun p amik surat tu tadi dengan hubby..aku dapat tukar ke JKN Kedah..tapi kena lapor diri kt KKM dulu 13hb nie..aduh cepat betulla..cm x ready je!

JKN Kedah maknanya kt Alor Setar la..sblm ni aku ckp nk balik SP je kan..tapi xpela dah rezeki aku kat c2..nanti klu tolak plak terus x dapat tukar cmna kan....

Bercampur baur perasaan aku nih..seronok sebab dapat dekat ngan family, hubby aku dapat keja dia balik n aku sedih gak nak tinggalkan ofis nie, baru je rasanya nak familiar dengan environment kat sini..paling rasa x best sebab aku baru je semangat nak mulakan develop sistem baru kat sini, maklumla aku akan belajar benda baru..tp nk wat cmna kn...rasa x sampai ati plak nak tinggalkan bhg aplikasi ni,mklumla dah sememangnya x cukup org kn..i'm so sorry to everyone....

xpela..arap2 di sana nanti environmentnya pun cam sini gak..org2 yg very nice..xde pressure..tu la diharapkan.
Doakan yang terbaik utk kita kat sana k..

2 comments:

  1. salam ziarah..
    tahnaiah ye sbb dpt balik ke kg...
    hati mesti bercampur2 kan...heppy+sedih
    +berdebar2 semua nya ada..

    ReplyDelete
  2. salam siti..
    ye la..
    ari ni last kt jbtn nie..
    sdh arr lak..dahla x prepare apa2 pun utk geng2 kt sini..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.