Thursday, May 6, 2010

Status Pertukaran

Actually, aku sedang dalam proses menunggu utk ditukarkan ke Kedah..still masih menunggu la. Aku baru dapat feedback yg ke-2 melalui email dari PIC JPA. Ni feedback dia..

Suka saya memaklumkan bahawa kami telah maklum dan menerima permohonan tersebut. Permohonan puan akan dipertimbang sekiranya ada kekosongan di tempat yang dipohon dan pada masa yang sama telah sampai kepada giliran menunggu bagi permohonan puan. Sekian, terima kasih dan harap maklum.

So, aku akan tunggu je la. Aku still boleh tunggu sebab aku hanya nak tukar ke kawasan Sungai Petani je..xmau ke tempat lain sbb nanti susahla..kalau balik SP,hubby aku memang mudah dapat kerja balik. Aku sanggup tunggu kat sini sampai ada kekosongan kat sana..aku rela x balik lagi kalau kena pindah ke tempat lain walaupun di Kedah.  

Kat sini, environment memang best, geng2 ofis suma very nice..banyak benda yg boleh aku pelajari kat sini, timba pengalaman baru..n macam2 la. Suatu perubahan dalam hidupku..tapi atas sebab2 tertentu,aku kena balik stay kat sana.  

Apapun..kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.