Wednesday, May 26, 2010

Subdealer MAB

Setelah aku menggunakan MAB, dan telah terbukti keberkesanannya..aku amik keputusan utk sama2 jadi dealer kat cni..so aku pegang area sg.petani, padang terap n sik. Sebenarnya area lain pn boleh je nak contact..

Memandangkan aku pun mengamalkannya, x salah aku jadi dealer kan..sambil guna jana income sampingan..tul x? so,grab le peluang yang ada. Supplier aku, k.aina memang sorang caring sangat..pandai dia jaga customer n org bwh dia..x macam dealer besar yg aku contact dulu 2..kerek je lebih..nak tanya pun susah..

MAB ni memang dah terbukti berkesan dan telah bertapak lebih kurang 20 tahun dh..cuma x dikomersialkan rasanya..sebab tu banyak yg xtau..

jom kengkawan guna MAB..nak tau lebih lanjut, singgahle ke http://mymajun2u.blogspot.com


klu ada sebarang pertanyaan @ nak order contact aku ye..019-4645429

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.