Wednesday, July 28, 2010

Induksi: hari ke berapa ntah

baru ja selesai Malam Bakat. Setiap kumpulan diberi tajuk yang berlainan...so,kumpulan aku kumpulan Prestige dapat tugasan 'Teater Muzikal'...so,kami lakonkan kisah "Syurga Di Bawah Telapak Kaki Ibu"..memandangkan group aku ni 9 orang perempuan & ada sorang je lelaki, ituler yang sesuai dibawakan.  Sebenarnya group aku ni cuma sempat berlatih betul2 petang tadi ja..tapi, alhamdulillah, semua berjalan lancar, walaupun x sempurna..nak tau aku pegang watak apa??? jeng...jeng....hehe..cmla suspend sangat kan...actually, aku diberi watak utama pada waktu kecil (maklumla aku kecik kn, sentiasa kena berlakon watak budak je)...tapi di saat akhir terpaksa buat pertukaran sebab aku kena jaga teknikal..maklumla aku sorang je orang IT dalam group..terbangga sekejap..hihihi...teater muzikal, so banyak le lagu2 yang perlu dimainkan sesuai dengan jalan cerita..aku ler tukang 'cut' lagu ni..so,tadi aku jadi penata suara la..lebih kurang camtula..
x sempat nak upload gambar ni..nt2 la aku share ye..da ngantukla..esok ada study group lak......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.