Sunday, August 8, 2010

Testimonial Bonus By AOWA

Ari khamis lepas, aku g tesco sbb nk pos barang..lps 2 jln2 la jap dlm tesco, kuar je 2..da sales girl AOWA panggil aku utk tgk barang2 diorang..mmgla berkenan sgt aku dgn induction cooker & microwave tu..tp mahal beb! x dpt den nk belinya lagi.......sempena raya ni,pihak AOWA ada wat testimonial bonus...so,aku pun dgn x konfidennya cabut je la sampul2 yg ada, gpun diorg cakap selalu bley dpt rm50 @ 'Thank You' je.....n mmg memeranjatkan aku bila buka je sampul tu tengok2 aku dapat sponsor induction cooker n 2 lagi brg yg harganya bila dicampurkan dalam RM4 ribu lebihla.........wah betapa gembiranya ati ni!!! tp biasala klu nak dapat hadiah sponsor tu kenala beli barang diorang dulu..well,adat org niaga! xpa,utk beli brg dia blh byr sikit2,bila dah byr stgh harga brg yg nak dibeli tu, aku akan dapatla brg2 yg disponsor 2..namapun 'testimonial bonus' kn.....cm kengkwn ofis aku ckp, jgn percaya...tp aku 50:50 la..aku cuma order n bayar RM100 je..klu didapati tipu pn, aku x rugi sgt, n aku blh wat report..nt klu betul2 aku dpt..aku gtau ek!

Ni 1 g bonus..dapat platinum VIP card

Tapi, nk tau jugak..apa pndpt korang ye???

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.