Tuesday, April 13, 2010

CD lagi

Last day, aku cakap akak ofis aku beli CD dari oversea kn..sebenarnye, aku pn beli gak..dia ada lebih n offer kt aku ari tu, so, aku pe tunggu lagi kn..memang nunggu masa nak beli je..ape lagi, aku beli dari dia la. Harganya 1 = RM37..okla sebab import kn..huhu



Ni la CD yg aku beli..cute x afwan pakai??? hehe..actually ada dua..1 lagi warna biru. X sempat nak amik gambar..

So, penerimaan afwan??
Aku rasa okla. Tapi dia pakai dalam 1 jam lebih je dh nak kena tukar, sebab dia kuat kencing..rasa basah sikitla berbanding pampers biasa. Afwan pun tidur kejap je sebab x selesa..anyway, pakai ari cuti n siang xpela.. Kalau pakai malam..jenuh aku nak bangun nak tukar plak 1 hal kn..





2 comments:

  1. malam2 biasa pakai 2 cd..siang pakai 1cd ke 2cd shida..budak lelaki maybe kuat kencing kot..hehehe..

    ReplyDelete
  2. a'a..memang kuat kencing pun..so,sampai sekarang anak akak pakai cd x?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.