Friday, April 16, 2010

Yea..yea..Mak datang!!

Baru sempat nak update blog..

dah dua ari mak aku dtg sini..bestla! hehe..saja je datang nak amik adik aku. Adik aku ikut aku dtg sini time kitaorang balik kg 2..x sekolah ke?? memangla x...cutile jawabnye. Dah lama tinggal ngan aku, teringatkan mak plak la dia, so i2 yang mak aku datang ambil tu.

Sementara mak aku ada kt sini, macam2 lauk kitaorang beli sebab nak suruh mak masakkan. Maklumlah bukan selalu dapat makan. Tahu jela aku ni bukannye pandai masak..masak boleh, tapi rasa..ermm..ntahle. Dah rasa baru korang tahu camna..hahaha. Nanti balik nak g pasar tani plak, beli lagi apa2 yang patut.

Bukan tu je..xler sunyi sangat umah aku yg berada di awangan tu. Anak aku pun suka sangat mak tok dia ada..asyik tersengih2 tengok mak tok dia. Apalagi dengan pak su dia (adik aku) tu, memang menjerit2 suka! Best tau mak ada!!

ni le mak n adik aku

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.