Thursday, April 15, 2010

Sebab aku pilih MAB

Actually, aku jumpa produk nie masa tengah2 surf internet..xde keja nak wat coz anak dh tido..
Aku jumpa blog salah sorang subdealer MAB, aku cuba la ikut..n aku cari lagi info ttg MAB ni di website lain..
jumpa plak blog dealer terbesar kt Penang..so, dapatla no contact sdealer yg area sini..

Aku contact sdealer yg first time aku jumpa blog MAB, bnykla info yg aku dapat..n dari segi pengalaman dia sendiri yg gunakan. X abis dari situ..aku contact orang lain yg pernah gunakan MAB. So, semuanya mempunyai pengalaman tersendiri mengenai MAB ni.. 

Aku tekad nak beli coz aku memang sedang mencari perancang..x yakin dengan manual!! Oppss..terlebee sudaa..sebenarnya bukan sebab tu saja..aku sekarang sedang mengalami kitaran yang x normal..bimbang dengan hal tu la, aku beralih ke MAB.  

Baru tiga ari menggunakannya..ada tindakbalas penggunaannya.  Sebenanrya, hormon kita berbeza..so, tengokla tahap penerimaan badan masing-masing. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.