Friday, April 9, 2010

Lagi ttg CD

Baru je jap tadi akak kt ofis aku dapat Cloth Diapers yang dia order dari oversea..so,dptla aku tengok secara real kn..maklumla x pernah tengok sebelum ni..maybe pernah tengok, tapi x tau ape benda..huhuhu..betapa naifnye aku bab2 ni..

Dari situ, aku rasa patut cuba la..di samping menjimatkan kos, aku rasa baby lebih selesa dengan CD berbanding pampers biasa coz tiap-tiap ari pakai kn..

yang akak tu beli brand Kawaii Baby..hampir dua bulan nunggu sampainya dari oversea..aku pun nak beli, tapi dari local je la..kat sini pun banyak, cuma kena pandai choice je la..diaorang cakap 'Coolababy' yang member aku jual tu pun ok.


"Afwan, nanti ummie belikan ye..kita try pakai CD plak..cian anak ummie ari-ari kena pakai pampers."

1 comment:

  1. heheh,,.betul tu..yang hafiz jual tun pun ok..diana dah pernah cuba..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.