Tuesday, June 1, 2010

MAB SOLD OUT!!

X sampai 3 ari MAB yg aku terima ni sold out..hebat tul penangan maajun nie! Sememangnya keberkesanannya telah terbukti kerana dah ramai yg mengamalkannya..walaupun aku sendiri boleh dikira masih baru, tapi aku sendiri telah merasai penangannya..

Aku yakin dengan MAB kerana ada senior yang telah mengamalkan maajun ni sepenuhnya hampir 2 thn dan ianya terbukti berkesan sebagai perancang di samping kesihatan dalaman dan luaran yang baik..tapi yang penting dan perlu ditegaskan adalah cara pengambilan MAB! Disiplin yang betul perlu dipatuhi oleh semua pengamal MAB jika mahu merancang keluarga..tidak heranla jika ada yg mengatakan ubatan ini tidak berapa menjadi, mungkin disebabkan tiada disiplin yang betul @ suka ati je bila nak ambil kan..

ni pesanan dr my sweet supplier..
''utk customer yg baru nk mula2 mkn...rehat 7 hari nnt ...kalau tak period ..n kalau nk bersama dgn husband...disarankan guna protection...hanya utk rehat botol pertama..sbb? sbb mab blum sepenuh nya konker rahim kte...
so,...............ade senior mkn dah hampir 4 thn....okey jer...dia stop mab..terus peknen..
conclusion nye---> mkn haruslah disiplin..ikut time...tu ajer..." 



Kengkawan..jom try MAB! x rugi sebab MAB ni multipurpose..mengandungi herba2 terpilih yg mampu memberi manfaat kepada kesihatan luaran dan dalaman wanita! Siapa lagi yang nak jaga diri kita, selain kita sendiri kan..so, x perlu ragu2 lagi..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.