Monday, June 6, 2011

I'm Lost..

Lost??? why?? hahaha..sebenarnya daku lost contact with kengkawan fb..dah x dapat on9 sejak Khamis lepas g..modem kat sini dah 'gelong'.  Aku ni asyik suruh orang 'reset' ja..mungkin dah dicop muka fb kot..hu3..lantaklah korang nak kata pa pun..bukan pa, klu x bagi ber'fb' bek xyah pakai streamyx kn..tapi tu bukan isunya, kat ofis aku tiada sekatan untuk itu..cuma modem tu ja yang dah x betul, perlu di'reset'.  So, tunggu je la si pakar dalam meng'reset'kannya nanti.  Orang cam aku ni, pandai bising mintak tolong je la..almaklumla, bab2 ni mmg failed!! Tu la..ber'fb' ja pandai kan?? Bukan aku xmau amik tau, tapi xdak orang nak ngajarkan..so,klu da yg sudi perturunkan ilmu tu, kecik tapak tangan, lori kontena aku tadahkan!!
So, memandangkan tiada isu kerja buat masa ni..meh kita layan blog Mazidul..ala wartawan tv3 tu..aku baru ja jumpa kemarin..so, jomla layan Bersama Mazidul


my sign

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.