Thursday, March 17, 2011

arrggggggh!!!! help me!!

xdak sapa boleh tolong pun!!! aku tersepit tadi!!! dahla kena masuk training pastu kena p meeting plak?? where is my bos n others??? mesti korang jugak tertanya-tanya kan? macam staff IT kat cni sikit.....ye la aku sorang je application hari ni..so, geng technical xleh kira la! anggap je xdak..lagipun kalau suruh pun xdaknya yang sudi gantikan aku p meeting tu. betul x kawan2?? i x salahkan korang ye! Bukan ada kaitan dengan depa pun.....hu3. So, tanggungla tugas sendiri ye!
Bab nak masuk training xpela, lagipun lepas ni maybe aku n team application yg lain kena incharge training untuk AMO baru kat spital ni (tambah kerja baru plak ni). Tapi, aku terpaksa tinggalkan training yang aku sendiri perlu belajar untuk p meeting tu..xpala..okla, kita cakapla training ni boleh belajar balik kemudian lepas ni dari pihak vendor. Tapi yang amat aku kesalkan dan x puas ati sangat, where my bos?? arrghh!!! dah inform tau beberapa ari lepas, tadi pun aku dah mesej. Xkan tinggal hp lagi kot!! Pepagi tadi aku jumpa dia kat pintu masuk, tapi dia nak keluar la time tu. Ok, xpala..ingatkan lepas tu ada la berkurung dalam bilik ke kan...tapi,hampeh!!!! semua orang sibuk dok call..where is IT person?
Dengan kelam-kabutnya, aku pun p la..dahla mula2 salah tempat sbb si site manager tu inform nak tukar tempat, last2 buat kat tempat asal jugak. mm..hangat la masa tu. Sampai je kat bilik meeting tu, semua orang dah ada n tengah berbincang pun. Aku masuk je la dengan selambanya. Bukan aku boss pun kan..duduk dan dengar sampai habis. jadik orang bisu!!
Dan, satu bab lagi yang aku x berapa nak attend meeting dengan pihak berkenaan ni sebab aku tau diorang semua ni speaking beb!! Arghhhhhhh.......help me!! Aku memang la lemah bab ni..hu3..nasib baikla, bukan omputih, klu dak lagi aku x faham. Ni orang Malaysia yg cakap kan, boleh lagi la aku faham..time ni la aku rasa aku perlu improvekan bahasa inggeris aku! hu3.......................orang lain pun spoken, but diaorang semua tu yakin untuk cakap. Aku x yakin..who can help me????????



sign

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.