Tuesday, March 22, 2011

Menjejak ke alam baru..

Tanggal 19 Mac lepas, seorang lagi bapa sedara aku telah 'join kapal'  aku & sedara-sedara yang lain. Tamatlah riwayat zaman bujangnya!! FYI, bapa sedara aku yang famous dipanggil pak lang ni umurnya muda dari aku..tp berpangkat bapak sedara dh..hehe..

Selamat Pengantin Baru buat paklang
semoga kalian bahagia ke akhir hayat

Ni mak lang aku..heheh
segak orangnya, lemah lembut dan sopan santun beb!!
bertuah badan si pak lang!! 


Sekitar hari pernikahan yang lepas..berdebar2 paklang..hu3

Heheh..me n my son, Afwan..
hehe..nak selit jugak nih..orang kuat nih!! haha


Ni ha orang kuat yg menjayakan majlis nih..chewah!
Sebelah kiri - adik ipar aku, Ct..dia la jugak bertungkus lumus
menyiapkan hiasan bilik dan meja makan bersama aku.
Sebelah kanan tu - k.imah, sepupu aku yg ngasuh Afwan.

Haniey Hani sempat bergambar dgn pklang nih..diala orang kuat bikin snap gambar nih
( viva hitam ni jugak le yang jadi pengangkutan rasmi si pengantin..hehe)


Secebis puisi buat pengantin..


Dalam kekalutan..
Dua hati telah menjadi satu
Dalam kebimbangan..
Sebuah janji temeterai sudah
Kini..
Tinggalkan segala kekalutan
Buang segala kebimbangan
Kalian..
Layarilah bahtera itu
bersama iman dan taqwa.

Amin!!!





my sign

1 comment:

Terima kasih atas komen anda.