Thursday, May 26, 2011

Cian anak ummi...

Alkisahnya si Afwan ni..semalam x dapat nak berjalan setelah kena cucuk kemarin.  Petang tu elok ja main2 kat luar rumah. Semalam dia tidur kejap, bangun ja terus sakit sebelah kaki yang dicucuk tu. Bila aku tengok dan pegang, memang agak bengkak sikitla tempat cucuk tu. Pegang sikit kakinya tu pun dah nangis..suruh dia bangun jalan, boleh selangkah dua ja, pastu nangis lagi.  Memang sakit betul la tu..cucuk2 yang sebelum ni xdak pula dia jadi camni.  Sebenarnya nurse pun dah pesan, kalau paha tu bengkak dan keras, diaorang suruh p klinik balik.  Da juga budak2 lain yang mengalami simptom macam ni..pagi tadi aku tengok dah boleh dipakaikan seluar, so ok sikitla kaki tu..itu yang aku x bawa dia ke klinik.  Hope balik satgi semakin okla kaki Afwan.

Dah terlantar anakku ni,tengok tu...
sebenarnya dia marah bila aku nakamik gambar ni..

Dalam dok sakit2 ni..sempat aku pakaikan cd baru ni
dr Nik Medaistore..aku mmg suka sgt cd sunnybaby
coz innernya dari microsuede..ia buatkan kulit baby rasa kering ja.
xyah cd mahai2 pn. (sempat lg ni..:-p)

Boleh tergelak besar dia bila baba usik..tu pun ketawa dalam nangis tu..
dia main2 plak dgn stringe tu plak, bila nak bg mkn ubat cukup susah.

k,la..nak balik dah ni. Nak tengok camna la condition Afwan ni..cian anak ummi.





my sign

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda.